Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder staan de antwoorden op veelgestelde vragen. Heeft u een vraag die er niet bij staat, neem dan contact op via: info@lekkerfris-service.nl

Aan wie levert lekkerfris-service?

Lekkerfris-service levert aan particulieren en bedrijven. Bedrijven die de BTW kunnen verrekenen, kunnen het BTW bedrag terug vinden op de faktuur. Wilt u een faktuur ontvangen, vermeld dit dan a.u.b. in het vakje : "Opmerkingen" in het bestelformulier.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Aan de linkerzijde in de webwinkel kunt u kiezen uit verschillende rubrieken met een bepaald soort artikelen. U kiest een rubriek en vervolgens kunt u het artikel dat u wilt bestellen toevoegen aan de winkelwagen. Verder volgt u eenvoudig de 4 stappen van het bestelsysteem.

U ontvangt hierna een automatische orderbevestiging per e-mail, incl. de verzendkosten.

Indien u geen orderbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact op via: info@lekkerfris-service.nl

Hoe kan ik het aantal van een artikel wijzigen?

In de winkelwagen kunt u in het vakje aan de linkerzijde het aantal van een artikel wijzigen. Vervolgens klikt u op "herberekenen" en het systeem past de bestelling automatisch aan.

Hoe kan ik een artikel uit de winkelwagen verwijderen?

Om een artikel uit de winkelwagen te verwijderen klikt u op het kruisje "x" aan de rechterzijde van een artikel. Het artikel wordt vervolgens uit de winkelwagen verwijderd.

Kan ik een bestelling ook komen afhalen?

U kunt uw bestelling ook komen afhalen. Dit kunt u bij de bestelling aangeven. Op het moment dat de bestelling gereed is, wordt er contact met u opgenomen om een afspraak te maken.

Hoe kan ik betalen?

Alle bestellingen dienen binnen 10 dagen vooruit betaald te worden. De gegevens hiervoor ontvangt u in de orderbevestiging. Indien u de bestelling komt afhalen kunt u ter plekke contant betalen. Er is geen pinautomaat aanwezig.

Als wij na 10 dagen geen betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling geannuleerd en worden de artikelen weer aan de voorraad toegevoegd.

Hoe lang is de levertijd?

Wij streven er naar de bestelling op werkdagen binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling te verzenden. Nadat de bestelling verzonden is krijgt u daarvan een bevestiging per e-mail.

Hoe kan ik zien of er nieuwe artikelen zijn toegevoegd sinds mijn laatste bezoek?

Alle artikelen die de laatste weken nieuw binnen zijn gekomen worden ook geplaatst in de rubriek "Nieuw binnen".

Ik heb een bestelling geplaatst maar nog geen orderbevestiging per e-mail ontvangen. Klopt dit?

U ontvangt na het plaatsen van een bestelling automatisch een orderbevestiging. Krijgt u dit niet binnen 1 uur, dan heeft u waarschijnlijk een foutief e-mailadres ingevuld. Stuur in dat geval even een berichtje per e-mail naar: info@lekkerfris-service.nl

Kan ik de artikelen nog ruilen/retourneren?

Volgens de wet "Kopen op afstand" heeft u het recht de producten binnen 14 dagen te ruilen of te retourneren. Neem in dit geval graag eerst even contact op via ons e-mailadres. De kosten voor het terugzenden van de producten zijn voor rekening van de klant. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd indien de producten niet beschadigd of gebruikt zijn. U ontvangt het door u betaalde bedrag excl. verzendkosten binnen 5 werkdagen retour op uw bankrekening na ontvangst van uw pakketje. Indien u een artikel wenst te ruilen, komen de verzendkosten voor rekening van de klant, dit geldt voor zowel de retourzending als voor de nieuwe zending.

 

 

© 2009 - 2021 Lekkerfris-Service | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel